Zwangerfit & coaching, zwangerschapsfitness en zwangerschapsyoga

Zwangerfit en coaching

Zwangerfit en coaching

DE CURSUS WORDT VERGOED DOOR VELE ZORGVERZEKERAARS.

Met een kop thee en wat lekkers start iedere bijeenkomst met 20 minuten coaching. Vervolgens wordt 40 minuten besteed aan sport en bewegen.

Blijven sporten tijdens je zwangerschap is tegenwoordig hip en erg gezond. Doelen als afslanken en het verbeteren van je uithoudingsvermogen kun je wegstrepen, dat gaat namelijk niet lukken. Maar hoe fijn is het dat sporten je helpt tijdens je zwangerschap energiek te blijven en je bevalling bespoedigd!

Bovendien kun je het aankomen van vetmassa tijdens je zwangerschap beperken en ben je na de bevalling sneller weer in vorm.

Tijdens het bewegen wordt extra aandacht besteed aan spieren die het tijdens de zwangerschap zwaar hebben. De focus ligt onder andere op onderrug, bekken, billen en hamstrings.

In het coachingsgedeelte spreken we over belangrijke onderwerpen zoals:

  • Fit worden en blijven tijdens de zwangerschap;
  • Rug- en bekkenklachten verminderen of voorkomen;
  • Op de juiste manier bukken/tillen/omdraaien;
  • Bekkenbodem;
  • Bevalhoudingen en ademhalingstechnieken;
  • Pijnbestrijding tijdens de bevalling;
  • Partnerles;
  • Bevalling en kraamtijd.

Last but not least: Hoe leuk is het om het plezier en de uitdagingen van het zwanger zijn met andere zwangere vrouwen te delen?🥰

DEZE CURSUS WORDT VERGOED DOOR VELE ZORGVERZEKERAARS.

Inschrijven kan door de cursus Zwangerfit aan te schaffen in onze webshop óf je contactgegevens en datum van bevalling te mailen naar info@petitpas.nl met als onderwerp Zwangerfit.

Zwangerschapsfit

Zwangerschapsfitness

Blijven sporten tijdens je zwangerschap is tegenwoordig hip en erg gezond. Doelen als afslanken en het verbeteren van je uithoudingsvermogen kun je wegstrepen, dat gaat namelijk niet lukken. Maar hoe fijn is het dat sporten je helpt tijdens je zwangerschap energiek te blijven en je bevalling bespoedigd!

Bovendien kun je het aankomen van vetmassa tijdens je zwangerschap beperken en ben je na de bevalling sneller weer in vorm.

Tijdens het bewegen wordt extra aandacht besteed aan spieren die het tijdens de zwangerschap zwaar hebben. De focus ligt onder andere op onderrug, bekken, billen en hamstrings.

Deadlifts, squats, alle bekende technieken komen tijdens zwangerschapsfitness voorbij. Want waarom zou je stoppen met trainen als je zwanger brengt? Met motiverende muziek en variërende trainingsattributen vliegt de les voorbij.

Deze gezellige les is voor zowel beginnende als gevorderde sporters. Voornamelijk voor vrouwen die al voor de zwangerschap sporten is het belangrijk het sporten voort te zetten tijdens de zwangerschap.

We gaan lekker aan de slag zodat jij je prettig blijft voelen in je lichaam en na je zwangerschap snel weer de oude bent. Tijdens zwangerschapsfitness word je gecoacht door een gecertificeerd Zwangerfit© trainster.

De training wordt gegeven door Martine van Zalinge.

Zwangerschapsfitness: Iedere dinsdag van 18.30 tot 19.15 uur.

Combinatievoordeel:

Combineer yoga en fitness: https://petitpas.nl/product/de-gouden-combinatie-zwangerschapsyoga-en-zwangerschapsfitness/

Inschrijven kan door een rittenkaart voor Zwangerschapsfitness aan te schaffen in onze webshop óf je contactgegevens en uitgerekende datum te mailen naar info@petitpas.nl met als onderwerp Zwangerschapsfitness.
[/vc_column]
Zwangerschapsyoga

Zwangerschapsyoga

Omdat een zwangerschap en bevalling veel van je lichaam en geest vragen, kan je wel wat extra ondersteuning gebruiken. De focus bij zwangerschapsyoga ligt op ontspanning, het openen van je bekken, flexibiliteit en kracht. Zwangerschapsyoga is niet zweverig, wel is het een moment om bewust bezig te zijn met je zwangerschap. Tijdens deze les focus je op deze mooie periode in je leven. Na de sessie ben je welkom om samen met de andere zwangere dames na te kletsen met een kop thee.

Tijdens de les kun je gebruik maken van onze materialen: een yogamat, bolster, yogablokken en dekens. We raden aan een eigen handdoek mee te nemen.

De les wordt gegeven door Roos Roeleveld op onze ontspannen locatie in Volendam.

Zwangerschapsyoga: Iedere maandag van 19.30 uur tot 20:30 uur.

Aan zwangerschapsyoga kun je gedurende je hele zwangerschap deelnemen. Koop een 10 of 5 rittenkaart in de webshop of neem contact op via info@petitpas.nl of 06 22 95 63 12.
Adres:
Petit Pas (Locatie Zwangerschapsfitness en zwangerschapsyoga)

Wieringenlaan 121, 1132 MB Volendam